Dün bitirdim ilacı malesef tadı o kadar iğrenç ki kocaman ilaç kolay da tutulamıyor ikiye bölüp annemin elini tutarak içiyordum cünkü bi kere tutamadım boğazımda eridi ilaç hemen iğrençti 😂😂😂 annem de diyor sen daha ilaç içemiyorsun nasıl doğuracaksın nahannaahna 😂😂😂😅😅😅 bende idrar Yolu enfeksiyonu için kullandım işe yaradı mı bilmiyorum henüz anlayamadım