suuperisii Hafta bebeğin kilosu 2955 çıkmıştı 38. Hafta tekrar gittiğimde önce 2700 küsur sonraki ölçümde 2940 civarında çıktı doktora önceki hafta fazla çıkmıştı dediğimde 200 gram artı eksi oynayabilir hafta ile uyumlu dedi.Yani bu şekilde kilo düşüşü ya da aynı gözüken var mı bu durumda önceki hafta yapılan ölçümde mı hatali