Arkadaşlar size bişey soracam adet günümden dört gün geçmişti test yaptım pozitif çıktı 5 gün sonra kadın doğuma gittim oda kese görünüyor 5 haftalık dedi git sağlık ocağında kan tahlili yap sonucunla birlikte 20 gün sonra gel kalp atışlarına bakalım bugün sağlık ocağına sonucumu almaya gittiğimde doktor bana gebelik görünmüyor dedi bende ama ultrasonda kese göründü dedim dedi labaratuvar da karışıklık olmuş olabilir pazartesi gel sadece gebelik için bakalım dedi şimdi size soruyorum sizce gebelik varmıdır çok merak ediyorum