Avcılar Murat kölük devlet hastanesinde malesef ki Dr. Ayşe yanmaz dan randevu almış oldum. Hasta içerdeyken odaya giren girene oda da 4 kişi var muayene zamanı geldiğinde içeriye girdim. Mahremiyet dolayısıyla ve odadaki kalabalıktan rahatsızlık duyduğumu belirttim. Bir anda elindeki telefonu bırakıp bağırmaya başladı. Hasta bakıcı ultrason cihazını getiriyordu bu esnada oda baya kalabalıklaştı.sonra odayı terk etti. O esnada şikayet hattını aradım bende. 10 dakika sonra odaya geldi bakmayacağım size muayene etmeyeceğim diye el kol hareketleri ile bağırmaya devam etti sikayette bulunuyorum diye. Güvenlikte çağırılmış bende çıktım odadan hasta şikayet bölümü ve başhekime çıktım. Tek bir hakaret öfke belirtisi gostermedigim ama sanki evinden kovar usluplarla odadan resmen atılmamı istedi. Çok saygısız, hırçın, mahremiyet ve özel yaşam bilmeyen biri kesinlikle tavsiye etmem. Yazık sağlık sektörü ve önemli bir görevi öncelik bu özelliklere sahip olarak icra edilmesi gerekliyken hıc hoş olmayan tavırlarla garip hareketlerle icra edeceğini sanıyor olması çok ayıp. Insanlara, özel alanlarına, değerlerine, itibarsızlaştırarak saygısızca icra edeceği bir meslegi olmadığını öğrenmesi gerek muhakkak