Merhabalar hanımlar
adetime daha 3 gün var ben polikistik overim 4 aydır deniyorduk olmuyordu bugün sol kasığımda bugün Ağrım oldu ve adet olucakmışım hissi var test yaptım bugün bir çizgi çıktı ikinci çizgi silik çizgi çıktı ama gitti araştırıyorum yeni olduğu için silik çıkar felan yazıyor ama ikinci silik gitti anlamadım baş ağrım çok