Arkadaşlar son 10 günüm kaldı sezeryan olacağım ilk gebeliğim çok korkuyorum hala kararsizim gene mi epidural mı diye çok düşünüyorum. Genel anestezi ağrın cok olur çıkınca dogumdan diyorlar , epiduralde de belden vurulan bir igne ne kadar sağlıklı olablr diye düşünüyorum bel ağrısı faln oluyor diyorlar nolur yardım edin sürekli rüyama giriyor