Kuzey88 Kızlar ben bir kez düşük yaptım 8. Haftamda birkaç saat aşırı ağrılı oldu hastanede serumla ancak atlattım acaba doğum sancısı ve bu benzer mi yaşayan oldu mu ikisini de? Tarif edebilecek var mı ya da doğum sancısını
esraskrdn Hem düşük sancısını hem de 18.haftamda doğum sancısını yaşadım. İkisi de birbirine çok yakındı fakat doğum sancısı biraz daha ileri seviyeydi. Zamanında doğum sancısını da yaşamak daha nasip olmadı inşallah o da olur.
Ebrusrtkpyln esraskrdn canım şuan 22 haftalık hamileyim ve midem bulanıyor başım dönüyor adet sancısı gibi sancılarım oluyor ve belim ağrıyor