burcu0818 Kızlar 2 gündür hem göbek bölgem hem göbek deliğim çok kaşınıyo ve kızartı kalıyo neden olabilir bir bilgisi olan var mı ?
198723 burcu0818 Benimde öyle olmuştu ıslak kaldığı için enfeksiyon oluşmuş krem verdi doktorum ve her banyodan sonra kurula kulak çöpüyle dedi 2-3 defa sürdüm geçti
Pnrkrb Catlak ihtimali diye dusunuyorum. Bazen benim de oluyor. Bebegin bir organi oraya geliyorsa ve geriyorsa oluyordur diye dusunuyorum. Nenlendirdigimde rahatliyorum
burcu0818 Pnrkrb canım kızarıklık var sürekli kaşımak istiyorum çevresi fazla kaşınmıyo ama göbek deliğim çok fazla kaşınıyo bebe yağı sürdüm 3 gün önce o yapmış olabilir mi acaba
Pnrkrb burcu0818 bebe yagi da alerjik etki gostermistir belki cildinize. Evet gobek degiligim bir donem cilginlar gibi aciyip kasiniyordu
1989-- burcu0818 kasiyinca oluyor iz olusuyor ama ben hemen krem sürüyorum canim sende ihmal etme kac haftaliksin
burcu0818 Pnrkrb dediğiniz gibi öncesinde yokdu çatlak oluşmasın diye erken sürdüm belki alerji yapmıştır kendi kendine geçer mi acaba
1989-- burcu0818 hindistan cevizi yagini ve eger alma imkanin varsa lierac catlak kremini oneririm canim