Kızlar 53 gün kaldı doğuma ama benm sol göğsünün 4 parmak altında tam karnımın üstünde 2 gün oldu bugünle feci bir ağrı yanma var bugün baktım dokundum düğme şişliğinde gibi bir his edindim ama bebek hareket ediyor şükür ağrım var yanıyor hareketlerimi kısıtlıyor dr gitsem mi yaşayan var mı?bir fikir verin ne olur acile gitsem parmaklayıp yollayacaklar normal dr sıra randevud yok offf allahım sen yardım et