Kızlar 32+1 haftalık hamileyim. İdrar yolu enfeksiyonu olmuştum başlarda başka doktora gidiyordum ilaç verdi kullandım felan. Neyse sonra değiştirdim doktorumu bayadir buna gidiyorum. Kasıklarımda ağrı oldugunu söylüyorum sürekli idrar cikiyorum felan. Doktorda sadece idrar kültürü yaptırıyor her seferinde oda temiz çıkıyor . En sonunda agriyo diye acile gittim test yaptılar enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandım felan geçmişti. Ama doktora söylüyorum anlamıyor test yapmıyor .yarında kontrolum var yine yapmicak. Napicam bilmiyorum yaa !? 😐 Devlete gidiyorum bu arada.