kubraersin50 Yldrlasel merhaba canım ben özel sağlık Ayse seçil Özhan’a gidiyorum 13 haftalığım ilk haftalarda Tekden e gitmiştim pek beğenmedim hastaneyi ve doktoru
Yldrlasel kubraersin50 hımm anladım canım bnde ilk özel sagliga gttim sonra tekdene geçtim tersi olmuş 😊😊 bnde 11 haftaligim
Yldrlasel kubraersin50 şengul ergunu canım doğru düzgün bisey anlatmiyo diye 2 defa gttim bida gtmedim nasıl gidiyo senin hamileliğin 2 li tarama yaptrdin mi canim
kubraersin50 Yldrlasel evet canım yaptırdım 12+0 da çok Şükür temiz çıktı sen yaptırdın mi ? Şimdi Tekden de kime gidiyorsun canım
kubraersin50 Yldrlasel hamileliğim başından beri çok iyi geçti mide bulantım hiç olmadı çok rahat geçiriyorum çok şükür senin nasıl gidiyor ☺️
kubraersin50 Yldrlasel ya canım kıyamam Allah yardımcın olsun insallah 12. Haftadan sonra bulantılar geçiyormuş insallah öyle olur seninde
Tilbedere Bende Özel sağlık Deva hanıma gidiyorum. 33. Haftadayız şuanda çok şükür her şey yolunda. İlk 3 ay bende ne yesem çıkardım hatta ilaç kullandm ama o bile bazı günler etki etmedi. Ama 3. Aydan sonra geçti sonrasında çok rahat bi hamilelik geçirdim