Hulyadurmus yıllardır ağda yaptırıyordum hamile kalınca ilk zamanlarımda lekelenmem vardı bu yüzden 16 haftaya kadar istirahat modunda sadece günlük ihtiyaçlarımı karşılayacak kadar kalkıyordum bu esnada tabii ağdaya da gidemedim ama lekelerim geçince ağdaya devam ettim doktorum da onaylamıştı zaten,bi sıkıntı yaşamadım