Kızlar sabahtan bir sancı vardı arada gelip gidiyordu şimdi biraz daha var bebeğimin hareketleri sabahtan beri yavaşladı okadar çikolata yedim kahve içtim ama yavaş sizce hastaneye gitmem gerekiyor mu tekim diye gidesim gelmiyor eşim 7 de geliyor akşam işten doğum sancılarımı acaba bebeğimi çok merak ediyorum 🤔🤔🤔🤔🤔😌😌😌🙄🙄🙄