Haticedemirer benim de fazla 36 olduk şükür 🙏🏻 erken doğum riskini ben de taşıyorum ama buraya getirdim bir şekilde gizli şeker yok. Yani bunun bilinen bir kaç nedeni var bunun biri şeker varsa, yemek borusu tam oluşmamışsa( doğum da anlaşılıyor, ulstrason da anlayan çok az)onun dışındakiler bilinmeyen sebepler olarak geçiyor. Şekeri tamamen çıkarın. Glisemik indeksi düşük ürünler diye aratın ve onları kullanın. Kesinlikle darbe almayın karnınıza plasenta ayrılma riski var. Dengeniz diğer hamilelere göre daha çabuk bozulabilir dikkatli yürüyün topuklu yasak. Karnınız ileri dönemlerde daha çıkıp daha sert olabilir acı da verebilir sebebi bu. Geçmiş olsun. Dikkatli davranma ile çok ileri durumda değilse toparlarsınız.