Papatyam2017 Kızlar biri paylaşmıştı fatura olmadan peşin indirim oluyormuş diye yakın zamanda doğum yapan oldu mu bu hastanede ne kadar indirime aldılar bu şekilde?
Papatyam2017 Ya doğum yapıldığında peşin verirsen kartsiz sanırım faturada istemesen indirim yapılıyormuş diye okudum.o yüzden merak ettim
Jasminixx Papatyam2017 biz görüşmüştük bu şekilde fiyat vermek ne kadar doğru olur bilmiyorum ama indirim istedik ve fatura almazsanız şu fiyat olur vs falan dediler ama daha doğum yapmadım bu hafta olucak inş.
Papatyam2017 Jasminixx ben ilk doğumumu orda yaptım ama böyle şeyler duymamistim bilmiyordum.sezeryan olucam ama 4 ayim.daha var tabi ki 3500 sezeryan mesela ne kadara gelir aman söyleyin nolcak :)
Jasminixx Papatyam2017 ya benimki normal olduğu için onu net hatırlıyoroum 3100 normalde 2800 olur dediler öylede not aldılar sezeryanda 3200 demişti snırım ama çok emin değilim