Happpm 21+2 olduk buğün 3 gündür hastane ve doktordayız😔 kasıklarım ve belim ağrıyor ve karnım kasılıyor diye doktorum erken doğum belirtisi olabilir dedi hastanedeki doktorlar bebek çok hareketli böbreklerine baskı yapıyor oda kasılmaya neden oluyor yoksa durumun çok iyi dediler ama ben yinede çok korkuyorum İnşaAllah en kısa zamanda geçer