Fdm Cancan65_01 temizliğine güveniyorsanız kuaför. Sonuçta rahat oluyor. Kendimiz ilerleyen haftalarda göremeyebiliyoruz
Esen80 Cancan65_01 Ben eve kuaför cagiriyorum arkadaşım olduğu için boş zamanında geliyor hem rahat oluyor. Oylle bir imkanınız varsa yapın rahat rahat
Seferdeniz1 Mihranyesim bende hiç gitmemiştim 32 de ilk kes gittim kısa rahat temizdi şimdi 36 oldum yavaş çıktı bu hafta yine gtcö
Meriwa Cancan65_01 ben 28 yaşındayım ilk kuaför de başladım hala daha gidiyorum cok da rahatım açıkcası sıkıntı duymadım 10 dk bitiyo hamilelikde bence kendi yapanlar eğilme konusunda zor olabilir
Tazeannelik Cancan65_01 kesinlikle kuaför, ama hijyenik bir kuaför olmasına dikkat edin ve mümkünse çocuğu olan bayan olursa çok iyi ilgileniyor ve dikkat ediyor, benim kuaförüm öyle çok dikkat ediyor her hareketime, tertemiz de yapıyor.
Ftsctn_20 Yani kendin yapabiliyorsan ne güzel şahsen ben kuaföre gidiyorum çünkü ağda benim için büyük bir sıkıntı .