Acemiy ben 10 kilo aldım şuan 78im ve suyum fazla çıkıyor, oyüzden şeker yüklemesi yaptık 214 çıktı ama bence o gün yediklerimle alakalı olduğuna inanıyorum. Sonra diyetisyene ve endokrine gittim diyetimi uyguluyorum ve ölçüm yapıyorum her gün şeker için şuan değerlerim şükür gayet iyi ama böyle diyete devam edeceğiz sanırım