Ebruu11 Hanımlar iki gündür bir kaç kişiden karnın aşağı inmiş dediklerini duydum, banada öyle geliyor. Karnın aşağı inmesi erken doğuma bir işaret mi sizce
Sesem Zaten 37 ve sonrası erken doğum olarak kabul edilmediği için bulunduğunuz haftalarda aşşağıya inmesi normal bence az kalmış bebiş dünyaya gelmek için kendine güveniyor demekki 😀