arkadaşlar dun erken gebelık testi yapıp hamile oldugumu ögrenmıstım. Doktorum saglık ocağında kan ver sonucunla gel dedı bana. sabah kan verdım yarın oglen çıkacak sonuç. yarın aksam üstü için randevu aldm. benim Kasım'ın 6sında bebegımın kalbı durdugu ıcın kürtaj olmak zorunda kalmıştım. doktor bidahaki gebeliğin de kan sulandırıcı vercem demişti. herkes dıyokı hap yeterli gelmıyo iğne daha garanti dıyolar. sızce napmalıyım iğne mı kullanayım hap mı?