Benim de 35+0.. çok şükür riskli haftaları atlattık diye seviniyorum ben,erken Doğum riskim de vardı çünkü.. 2 hafta daha dursun da sonra en hayırlı zamanda istediği zaman gelebilir oğluşum ☺ Bugünlerde adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor biraz ama normaldir sanırım