Islim123 Hanımlar su anda 31+2yim Rabbim izin verirse normal doğum istiyorum siz ilk ntsye ne zaman girdiniz birde artık kontroller 2 haftada bir olur dedi doğuran arkadaşlarım kontrolüne 10 gün var daha bilgisi olan varmı? Şimdiden teşekkür ederim 🥰🤗
Bilemedimsimdi Islim123 Ben 32 de girdim bana da 30 dan itibaren 2 haftada bir görüşeceğiz dedi doktorum
Leylakidan0 Islim123 32 . Haftadan itibaren 2 haftada bir görüşelim demişti doktorum. Normal Doğum bekliyoruz ağrımız yok 34. Haftada dün ilk defa nst ye girmiş olduk☺️ 36 dan sonra her hafta takip edilecekmiş.
Islim123 Mebos agrım yok şükür canım yani herhangi bir riskimde yok su anda kontrolünde doktoruma soracağım ama daha 10 gün var bilemedim :) sağlıkla alın kucağınıza ❤
Mebos Islim123 Amin inşallah canım cümlemizinki sağlıkla gelsin bebeğim 29 haftadan beri baş aşağı diye ağrılarım olduğu için girdim mecbur erken riski felan yok çok şükür ama şimdi artık her haftaya döndü nst olayımız 🙈
Mom46 Rumis erken doğum riskinden şüphelendiler Çatı muayenesi felan yapıldı nstye bağlandım doğal olarak😕
-fv- Rumis detaylı ultrasonda belli oldu gelişim geriliği var akım direncinden dolayı..bi ay geriden geliyo 680 gram 29.haftamdayım her an alabiliriz hazırlıklı ol dedi doktorlar nabzı yükseliyo ha bire gelişemiyo tutabildiğimiz kadar anne karnında tutucaz denildi iki güne bi nst deyim işte😞
Canan_gun55_ Islim123 Bn 30 haftada bağlanmaya başladım 34 olduk 2 haftada bir kontrolüm var her gitmeye bagliyo yarında doğum doktorumuzu tercih yapmaya gidicez inşallah