Merhaba arkadaşlar gebeliğimin basindan beri bu hastaneye gidiyorum hastane hakkında merak ettiklerim var doğum yapan arkadaşlar hastanede dogum süreci nasil ilerliyor sancı odasi, yakin olarak yanimiza kimler gelebiliyor odaları ve hijyen olarak memnun kaldınız mı yardımcı olursanız çok sevinirim ☺️