Laloba Kızlar merhaba 33+2 yim biraz önce kontrolüm vardı ve doktorum bebeğimin kilosunun geri kaldığını söyledi 1700 müş şuan şikayetlerimi anlatınca da nst istedi ve sonuca göre erken doğum sancıların çıkmış 1 hafta yatıcaksın iğne vericem sadece tuvalet için kalkacaksın haftaya tekrar nst çekicez dedi böyle bişey yaşayan varmı tecrübeli olanlar anlatabilir mi süreci ve yapılması gerekenleri 1.
_elsm_ Laloba şikayetleriniz neydi acaba bende 34+1 deyim pazardan beri arada yürürken iğne batması gibi oluyor alttan
deniznisa Laloba şikayetleriniz neydi 32+5im ben de son kontrolden sonra hiç kilo almadım bebek almişmıdır bilmiyorum
Yasminsel Doktorun dinleyin benimde bebeğim haftasına göre zayıftı günde 2 bardak süt ve muz tüketmemin bebeğe kilo yapıcagını söyledi sizde deneyin
Laloba Yasminsel sağol canım evet herkes muz ve süt öneriyor zaten hemen aldım eve gelirken yicem bol bol
Laloba _elsm_ deniznisa Özellikle geceleri sol kasığımın üst kısmında yoğun sancıyla uyanıyorum 15 20 dk sürüyor gündüz de oluyor bide bu bacak arasının iç kısmındaki kaslar çok ağrıyordu herkes dediki normal onlar yalancı sancılar ama ben araştırdım eğer bikaç saniyelik sancılarsa yalancı sancı oluyormuş yani kızlar eğer şüpheniz varsa bi doktora gözükün Allah korusun başkalarını dinlemeyin
gizembas Benim bebegimde sayif plasenta yaslanmasindan dolayi tam beslenemiyor muz da yedim ceviz de yedim ne bulduysam yedim 34 haftaligiz 1800 gramiz sadece her hafta kontrol istedi nstde sancim cikmadi ciksaydi bana da yatis yapardi buyuk ihtimal 😔 insan cok endiseleniyor insallah hemen gelmez miniklerimiz sakin stres yapmayin boyle durumda tetikleyebilir 😞
Laloba gizembas benim de o an hiç sancım yoktu ve normalde sancım olduğunu söylediğimde çevremdeki herkes normal az kaldı doğuma falan diyordu Allahtan dinlemedim de doktoruma söyledim
Ilknur_degrrli1 gizembas ah canim benimde bebegim 34 hafta 1700 gr dedi devlete perinatploji doktoru oysa gecen hafta ozeldeki doktorum 2 kilo demisto gelişim geriligi var takop edelim dedi ama plesentada nst de falan sorun çıkmadı genetikte olabilir dedi bellki sizinde oledir hem ultrasonlaar yanilabiliormus
Laloba deniznisa ben aldım 1 kilo ama kızım sadece 400 gr artmış kilosu eski konulara baktım da hep bulgur pilavı muz süt kaşar ve ceviz önermişler onu denicem haftaya kadar
Laloba gizembas olacakmış gibi değilde ilk gün kanama az olunca çok yoğun bi ağrı oluyor ya böyle bıçak saplanması gibi aynı öyle ve hep sol tarafta
gizembas Laloba peki bebegin neden geriymis bi aciklamada bulundu mu ya da detayli ultrason istedi mi doktorun
Laloba gizembas yok bişey demedi zaten bu kontrole kadar her seferinde maşallah çok iyi bakıyorsun kilo alımı çok iyi diyodu ama dediki bu haftalarda kiloda eksiklik olabilir önemli olan önümüzdeki haftalarda o eksikliği kapatabilmek yani kilo için sorun olur demedi aslında sadece erken doğum olursa zayıf kalır diye korktuk
gizembas Ilknur_degrrli1 doktorum genetik de olabilir dedi zaten ama ben de babasi da 3,5 kilo dogmusuz genetik olucagini pek dusunmuyorum 😔
Neslihanalaz Benimki 30+4de 1.750gr Doktor iyi dedi dün kittiğimde benim doktorum yoktu şuan 33,5dedi 35olunca ölçüyoruz dedi kilosunu söylemedi ama kanala inmiş dedi kafam karıştı hafta içi özele gitcem inşallah biraz daha sabreder