Hll34 Kızlar 17+2yiz bugün 17.hafta gebelik kaç aylık oluyo 16 hafta bitince 4.ay bitmiş oluyor 5.ayın başlangıcı oluyor dediler öyle mi oluyor bu hesaplama nasıl yapılıyor çözemedim bi türlü
Azrazerin Hll34 14-17 haftalar 4 aylık 18-21 haftalar 5 aylık 22-26 haftalar 6 aylık 27-30 haftalar 7 aylık 31-35 haftalar 8 aylık 36-40 haftalar 9 aylık
Hll34 elif00000 aslında ay hafta göre olunca mantıklı geliyor mesela bir ay dört hafta ediyor öyle hesaplayınca zaten 4 8 12 16 diye ama bazıları öyle değil 4 haftaya bir hafta daha ekleniyo 5 hafta hesaplanıyor diyoe kafa karışıyor 🤦♀️🤣
Hll34 Alışverişlere başladınız mı ufaktan peki ben bugün cinsiyeti tam öğrendim kız dedi doktorumuz iki hafta önce pozisyondan görememiştik 🙈 cıkışta üç dört tane çıtçıtlı zıbın corap bi tane takım aldım pembr pembe tutamadım kendimi 😂😂
Hll34 Melmel35 insan dayanamıyor ya 😍 bende çalıştığım için haftada birgün iznim var ondada hem doktor hem ufak tefek bişeyler almaya çalışıyorum artık
Cydcyd Hll34 ben de 17+1 :) bu hesaplama benimde kafamı karıştırıyor 4 buçuk aylık oldu diyorum soranlara :) ben de ufak tefek Zıbın takım aldım erkek benim de:)
Hll34 Cydcyd aynen 4 bucukta denilir 5.aya girdikte aynı kapıya cıkıyor sağ saliö doğsunlar inşallah önemli olan o 🙏 hayırlı olsun sizinde canımm 😍😍