Ebruu1 3 gun gecikmede test verdm 50 cikti
sonra her iki gune bir
50-93-230-410-715-1200-4000-9000(Hastanenin biri)
dier hastanede de (750-3500-5600-11000-17000)
Anlayacagin 13 kere kan aldirip olcturmusum..
yanlis anlamam
cok zor bi surec.. ama benim yeni basimdan gectiginden temkinli olmani tavsiye ederim, haddim deil ama cok yiprandim, sevindim bosa cikti.. insallah sen ikimizin sevincini bir yasa rabbim saglikli gebelik nasip etsin..
rahat hisset kendini folik asit bol su ic azcik bekle
etrafimdan duyuorm olcturuyolar doktor 1 hafta sora gel diyo, sende azcik beklemeye calis..
ins mtlulugun daim olur 💕💕