Kızlar kesemiz gözüktü bebeğimizde gözüktü ama sat a göre hesaplandıgında cok kücük gelişme yok dedi kalp atısını da duymadık sat a göre 8 haftalık ama tahminimce 4 haftalık falan anca var beta istedi 4 binlerin üstüne cıkmıs olması gerek dedi böyle bi sey yasayan var mı