Bu problrm icin bayağı ilaçlar kullandim ben ve bu son bir bucuk ayda 2 defa antibiyotik kullandim. Bu arada 37 haftaya girdim ve zaten doktor gebelige gore veriyor o ilaçları bence kullanmamazlik yapmayın derim cubku enfeksiyonun daha cok zarari var size ve bebeğinize