34+2 olduk dolabı hazır kıyafetler yıkandı ütülendi hastane çantasını hazırladım 🤗 odasında beşik var ama ilk etapta odamız için küçük bir sepet beşik alıcaz odasının perdesi alınıcak Bi andan da evi halletmeye çalışıyorum halılar yıkanmaya verildi çarşaflarımı battaniyelerimi her şeyi indirdim birini yıkıyıp asıp birini katılıyorum cuma günü camlar kapılar mutfak dolapları için Bi abla çağırdım şimdide sarma sarıp buzluğa atıcam yarın da sigara böreği sarıp atiyim diyorum 🤗 sanırım bir iki haftam böyle son hazırlıklarımı tamamlamakla geçecek ondan sonra da çok beklemeyiz inşallah hayırlısı bakalım 🤭