elif00000 Misshenriett_e ben kısa kollu almadim henüz uzun aldım ağustos önü kış zaten yeni doğanlar üşür diyorlar
Ozlmece22122 Misshenriett_e tam merak ettiğim konu ilk defa yazın doğum yapicam bende bunu düşünüyordum bizimde Ağustos 🤗
elif00000 Misshenriett_e aynen bende öyle yapicm. Birde yeni doğan çok almayın diyorlar zaten 1-2 hafta giyer sonra giyemez dedi bana bebekli arkadaşlarım ☺️
Misshenriett_e Ozlmece22122 bende öbür ay artik biseler almaya baslicam cok sonlara birakmak istemiyorum