Nasıl bir zararı olurki anlamış değilim. Doktor bu ya niye yazsinki sana zarar vericek ilacı. Benimde var ben hem hap, fitil, suda eritilen 3ünü aynı anda verdi kullandım hiç şüphesiz kullanmamak daha tehlikeli. Düzenli kullan erken doğumu tetiklemeyelim dedi. Ve idrar yolu enfeksiyonu geçmezse normal doğum yapamazsınız bebeğinde kapma ihtimali olduğu için. DOKTORLAR BILIR, BİZ DEĞIL.