Ben de hamileliğimin başından beri çiğköfte yemek istiyorum ancak etli de olsa etsiz de olsa çok çabuk bakteri ürediği için yenilmemesi gerektiğini okumuştum. Eşim bunu duyunca kesinlikle yasakladı 🙁 Doğumdan sonra yerim diye ümit ediyordum ancak bebeğe gaz yapıyomuş yine yiyemicem anlaşılan😭