Hndn1234 canim anteptemi oturuyoan yani antebi biliyormusun. Yeri kalyon kavsaginda ozel yeri var zaten binasi belli ben bebegimde sknti oldugu icin gitmistim. BebegimIn belinde aciklik vardi beyni su topluyodu aslen antepliyim ama adiyamanda yasiyorm ordaki doktorum tuncay beye git adiyamanda perinatolog yok ddi. Aglaya sizlaya geldm kendiside bakip geri donusu olmayack ilerleyecek belkide karnnda olecek bu cocuk dogsada yasamaz sanada zarar verr ddi. Almamiz lazim ddi. Ve anka hastanesinde bebegimi aldi. Ilk bebgim oldugu icin rahmime zarar vermesn diye kendi dussun diye cok ugrasti. Olma kendi bayiltp almiasti. Ve bana 3 ay sonra bidaha hamile kalacaksn diye de kesinlik iceren sozlerle ugurladi bnm biraz kotu tecrubem oldu😞