Glsm_semih_37 canım geçmiş olsun.. bende idrar enfeksiyonu yaşıyorum 12 haftayız..
oturup kalkarken kasıklarda tuhaf bi sancın oluyor mu acaba??? Şimşek çakılması gibi ara ara sancı giriyor, çok ağrım var.. dün özeldeki doktoruma gittim çok ilgilenmedi..