nesshe Bugün çamaşırımda kahverengi çamurumsu lekelenme olmuş ,hamileliğin ilk haftalarından beri böyle bir şey yoktu ,normal mi ??
3349fam nesshe Normal değil canım hemen doktora görün resmini çek bir daha gelirse gösterirsin ona göre ilaç başlıyorlar. Benim de ayni haftada oldu ilk kahverengi sonra kırmızı parçacıkli cok korktum bebeğin eşi aşağidaymıs ağır iş iliski ve uzun süreli ayakta durmak yasak uzanıyorum sürekli progesteran ve proluton iğne kullanıyorum haftada bir canım 26.haftamdayim sende hafife alma git hemen bebeğin eşinin aşağıda olmasi normal bir durum değil çünkü
1994ozg nesshe hemen doktora gidin progestan verecektir kırmızı veya pembe değilse çok panik yapmayın ama gidin hemen
Nesizade05 3349fam aynen benim de bebeğin eşi aşşagıda cok ayakta kalınca kahverengi lekem oluyor ama doktor progestanı bıraktırdı 23. Haftamdayım 🤷♀️ Hayırlısıyla vaktinde sağlıkla kucağımıza alırız inşaAllah 🤲🏻
nesshe 3349fam geçen hafta detaylı yaptırdım öncesinde de hep yukarda olduğunu söylüyorlar eşinin ,mantar enfeksiyonum var ondan dolayı mı oluyor acaba
nesshe 1994ozg Protestan başlarda kullandım ama ,uzun zamandır herşey yolunda ,geçen hafta detaylı vs,de yapıldı olumsuz bir durum yoktu
3349fam nesshe Bende de mantar vardi ama doktor onunla ilgisi yok demisti canim mantar için bir fitil kullandim geçti şimdi 26.haftadayim gene mantar oldum ama çok şükür kanama yok inşallah ciddi bir sey yoktur. Rabbim sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin. Isteyenlerin de kucağını boş bırakmasın 🤲
3349fam nesshe ilk baslarda benim de eş yukardaydı bu arada sanırım biraz ağir iş yaptım bide 9 aylik bebeğim vardı kucağımdan inmedi o aralar ondan kaynaklı diye düsündüm aşağı inmesini