Ben 34+5teyim benimde ara ara oluyo dün doktor kontorlünde yalancı sancıların olabileceğini söyledi kısa sürüyorsa sorun yoktur bence doğum sancıları uzun ve sürekli artan bi ağrıymış bide bebek çok hareketliyse o zamanda ağrılar olabiliyo benim kızım çok hareketli ordan biliyorum 🤗