Kızlar ben İstihare duası okuyup uyudum bütün ibadetini yerine getirerek bebeğin cinsiyetini öğrenmek için ve sonra Rüyamda ve ultrasyonda erkek bebek olduğunu görüyordum ve annemle babamın beni tebrik ettiğini erkek çocuk olduğunu görüyorlardı sadece cinsiyet Merakm için yatmıştım ve ertesi gün doktora gittiğimde Doktor bir tahminde bulunmamıştı rüyası gerçek çıkan var mı acaba? Yada yorum yapicak biri