Bayanlar ben yeni katildim araniza 🌸 Yarin Allahin izni ile yumurta toplamam olucak.🙏
Pazartesi gÜne de bi sorun olmazsa transfer olucam 2 embriyo koyucak doktorum inşallah🙏
Sorum şu nelere dikkat etmeliyim ne yeyip icmeliyim...? Yardimci olurmusunuz. Tutmayi kolaylastiran hangi besinleri yemeliyim