Havvamurat Ozlemzeynep 5ten büyükse var demek yarından sonra yine verin kan 1gun ara ile 2katina çıkmazı gerekiyor
Zhrnz Ozlemzeynep deger 5in ustundeyse gebelik var cnm.ama 2. 3 gun arayla.tekrar verip.yukselmeye bakarsin ona gore dr git derim.hayirli olsun 🤗🙌
AATozarr Ozlemzeynep Ne dedim ben sana tekrar hayırlı olsun kuzum bol dua et 2 gün sonra tekrarla ,büyük ihtimal geç döllenme yaşamışsın ,hadi gözün Aydın 🥰
Busracetin Ozlemzeynep Bu ay gebelik haberlerine doyamadik , masallah maşallah 🌸🌸 Rabbim hayirlisiyla nasip etsin canim cok sevindim her hamile haberi icimizi kipir kipir ettrdi , Rabbim bizlere de nasip etsin insallah
Ozlemzeynep AATozarr aayy hayırlısıyla inşallah canım çok sağol allah razı olsun insan bir tedirgin oluyo dusuk çıkınca inşallah yükselir 🙏🏻
AATozarr Ozlemzeynep İşte o yüzden sen bol dua et annesi RABBİM sana bağışlasın kötüyü düşünme hiç bizim de düşük sayılırdı 36 olduk darısı sana İNŞALLAH 🙏
Ozlemzeynep Busracetin amin amin kuzumm bende haberleri duyup yapmıştım hayırlısıyla var gibi inşallah yukselir rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻
Ozlemzeynep AATozarr allahım o kadar heyecanlı ki bi o kadar da korkulu allahımm inşallah bu sefer nasip eder inşallah 😍🙏🏻