Merydug Valla sırrım yok canım.Oldum olası zayıf, kilo almak isteyen biriyim.😄 47 yle hamile kaldım.Normal yiyorum ekmek başlarda yiyordum şimdi canım istemiyor kestim.Hamur tatlı işi de arada yiyorum.kuruyemis meyve de yiyorum.Anca bu kadar alabildim.Yapi meselesi hiç 51i görmemiş bir insanım 😆😆 Allah'tan boyum da 160 çok zayıf gözükmüyorum 👏