Mihranyesim Kizlar buraya gidip dogum yapan var mi lütfen yardimci olun nasil hastane dogum sirasinda nasil davraniyorlar ozelde yapacaktim dogumu ama maddi olarak bizi cok zorlayacak
Prensesinmelegi Mihranyesim Canim ben dogum yapmadim ama kurtajimi orda oldum cok guzel ilgilendiler odalari tek kisilik hep otel gibi valla tavsiye ederim
Meriwa Bayanın da dediği gibi bende perinatoloji de yattım odalar 2 veya tek kişilikti personel hemşire asistan cok ilgiliydi 1 gece istirahat ettim bende acaba nasıl die düşünürken kendim kalınca anladım ama doğumu bilmiyorum canm