Merve_278 Melmel35 su gibi damla mı? sadece sıkma yeterli canım, su gelebilir normal. benden de geliyordu ama sürekli ve her gün değil
Hanifee1273 Melmel35 benim 14. haftamda gelmişti su gibi elleyince geliyor . Erken doğumu tetikliyor dediler doğumdan sonra sütün hemen gelecek diyorlar vs. gayet normal birşey ,elleme oynama sıkma 😅😊
Melmel35 Merve_278 sürekli ve hergün değil evet. Bi tarafa doğru üstüne baskı yaparak yatınca bile geliyor 😂
Tugbacolak Bendede aynı haftada olmustu canım atletımı ıslatcak kadar doktor olabılır kan ve ıltıhap yoksa korkma ama gogsunlede oynama dedı oynadıkca gelıyor cunku
Melmel35 Tugbacolak geldikçe de rahatsız ediyor insanı ya biri diyo yok erken doğum belirtisi biri diyo doğumdan sonra sütün çok kolay gelecek 🤷🏼♀️
Tugbacolak Melmel35 banada aynını dedıler süt hormonu gelısıyor netıcede mılletın dedıgını takma bence korkmada sadece kontrolunde doktoruna bıldır haberı olsun