Mervebarlin benimde var acı veren bir dişim ama çektirmekten korkuyorum 😐 acı eşiği düşük bir insanım fazla korku yada fazla endişe bebek için iyi olmaz diye doğumdan sonra çektircem şimdilik nasıl idare ederim o yolları arıyorum zaman zaman uyuyamasam da 😟 doktorun uygun gördüyse bişey diyemem ama kendini en iyi sen bilirsin canım 🌺