Bişey sorcam tereddütte kaldım bir saat önce tetanos aşısı oldum kalp atışını dinlemeye çalıştı hemşire çok geç geldi bi problem var gibi hissettim ama kalp atışını çok az da olsa duyduk. Bi problem var mıdır acaba kalp atılı gibi hissediyorum da karnıma dokununca arada sıkıntı olduğunu düşünmüyorum ana o kadar geç duyunca kalp atışını korktum