Hlyagnrr emedur u bana ilk doktorum yazmıştı zararı yok ama evet hiç faydası olmadı. prilam dr yazdı sonra. aynen öyle prilam dr yi yazdırırken aile hekimine günde 2 adet içtiğini kesinlikle söyle, ben söylediğim halde dalgınlıkla günde 1 yazmış, dediğin gibi ilaç bitti yenisinin süresi gelmedi, faydası da olunca mecbur bir kutu parasıyla aldım. günde 2 tane diye artık sürekli uyarıyorum doktoru yazarken 😄