Vesiley ben geçen sene mart ayında dogum yapmiştim. Hava soguktu, o yüzden gecelikle üşürüm diye almadim. 2 adet pijama takımı ve 1 tane yedek alt pijama koymuştum hastane cantama. Pijamanin birini dogumdan sonra giymiştim. Digerini hastaneden cıkarken giymiştim. Daha rahat oluyor bence pijama. Oturup kalkarken felan. Ben normal dogum yapmiştim