35+6 dan sonra hiç bir uçak kabul etmiyor ki zaten 35. hafta da doktor raporuyla binilebilir. Yol çok uzunsa otobüs yolculuğu bence yapmayın çünkü şişersiniz. Benim yengeme pıhtı atmıştı. Araba olursa sık sık mola verip yürüyüş yaparsanız doktorunuz bu şekilde izin verebilir. Tabiki önce doktora danışmak gerekir.