Zinnur benimde 5 haftalıkken geldi başıma şuan 9 haftalık hamileyim benimde kan değil kırmızı yada pembe değil kahverengi lekenmelerdi benimde rahimde kesenin üst kısmında kanama alanı vardı progestan ilac ce pruluton igne oluyorum kanama alanın yok denilcem kadar az dinleniyorum bol bol annemde kalıyorum yatıyorum bebek iyi kalp atislari gelisimi filan ama kahverengi lekeler devam ediyor 11 yada 12.haftaya kadar olabiliyormus gecicek hepsi Allahın izniyle,doktor size ilac ve dinlenme verdimi