Snckt aynı şey yengemin başına geldi 20 haftasındaydı üstelik iki tane de sağlıklı çocuğu var 3. ye hamileydi, 20. haftada ayağa kalktığında ansızın suyu geliyo ve hemen hastaneye gidiyolar doğuma aldılar bebek yaşayamadı tabi bazen hiçbir şey olmasa da olabiliyor demişti doktor