Merhabalar,ege üniversitesi için randevuyu nasıl alıyorsunuz ve gidenler hangi doktoru öneriyorsunuz? Diğer başlıklarda konuştuğumuz gibi devlet özensiz özel ise para külfeti.. bir de egeyi konuşalım istiyorum. Bilgisi olanlar yazarsa bi çoğumuz aydınlanır😇
Son olarak doğuma nöbetçi doktor mu giriyor🙄